Máme po finále, what´s next?

 První semestr zvládnutý, všechno odevzdané, chvilka na oddechnutí a nabrání sil...


Ateliérový týden byl... no prostě náročný :D. V pondělí ráno jsem hodil krosnu na záda a zabouchl za sebou dveře, abych přišel v pátek odpoledne kvůli voličským průkazům, které jsem měl na poště u bytu. Spánek na posteli byl příjemný, o tom žádná, stejně jako ta pořádná sprcha a chvilka nestresového klidu. Asi nemá cenu tady vypisovat a prezentovat celý proces a co všechno jsme dělali, spíš píšu tenhle příspěvek jako takovou svoji vzpomínku, když mám konečně chvilku se zastavit a za tím vším se ohlédnout (a rozhodně teď nejedu čtyři hodiny vlakem :D). Nu tedy pár (vtipných) zážitků a postřehů.

_ škola je opravdu malá a s mojí kamarádkou ze třeťáku jsme na sebe naráželi poměrně často, nejčastěji když jsme si oba hledali nějaký flek na spaní

_ na gaučících, které jsou normálně v akvárku v 6. patře se spí docela dobře, jen by mohly být o něco delší (nebo já kratší)

_ gaučíky postupně mizely a mizely až tam nezbyl žádný, naštěstí jsem si stihl ukrást alespoň polštář

_ sportovní vybavení zajištěné spa je fakt geniální a super věc na odreagování (ideálně ve 2:20, protože kolem stejně ještě nikdo nespí)

_ život se probouzí tak mezi 10-12 dopoledne, kdy končí zábava nevím, to jsem nikdy tak dlouho nevydržel

_ stropy jsou vysoké 19,3 plechovky

_ z toho osmého patra je opravdu hezky vidět, i západíky jsme se stihli pokochat






_ pokud chcete zažít zombie apokalypsu, přijďte v pondělí po konci ateliérového týdne do školy

_ nápodobně pokud chcete vidět architekty uklízet ve velkém (do tří velikých kontejnerů se vejde celá fakulta)

_ fotokomora je hustá a užitečná, když člověk nejde fotit úplně vymletý cca o půlnoci a nedokáže si ani zapnout světla














_ očividně je normální sjíždět všechny animáky (lidi pod námi v ateliéru viděli snad všechny díly Shreka, Na vlásku, Jak vycvičit draka... a už si nepamatuju co dalšího), podobných filmů jelo po škole několik simultánně

_ příště si přineseme mikrovlnku, ať ji nemusíme hledat v několika patrech

_ Cindy je babička nás všech, umí snad úplně se vším

_ dvakrát měř, jednou řež, aneb jak jsem si krásně nafotil model, který byl špatně

_ z obhajob bylo nakonec příjemné dopoledne a odpoledne, spousta zajímavých podnětů a témat, hlavně jsme ještě nebyli pořádně dospaní, takže bychom se smířili se vším :D





 Musím se přiznat, že mě moc potěšilo slovní hodnocení mojí práce, děkuju moc za všechna slova. Děkuju vám všem jestli to čtete, lepší ateliér bych si přát nemohl. Obklopovat se těma nejlepšíma lidma je základ <3. Těším se, co všechno ještě zažijeme a jsem zvědavý, co si na nás Šárka s Jakubem připraví.

Teď už snad jen to portfolium. Tak užívejme, pac a pusu. V








Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Od školy ke škole aneb rešerše na náš druhý projekt