Rešerše, hledání inspirace

Hledání inspirací k našemu projektu #nemístoHolešovice, jak jsem si ho já pojmenoval :D. Neumím dávat popisky k fotkám, můj blogger je nějaký rozbitý, tak vždyky bude fotka a pod tím odkaz s pár slovy.

 
Tohle se mi líbí, akorát se to hodí spíš někam na klidnější místo/ulici/čtvrť, než je naše zadání. Agora Maximus Montreal

Pro všechny věkové kategorie. Songzhuang Microcommunity Park, Beijing

Na pohled a ze článku moc pěkné příjemné místo. Místo setkávání, veřejného dění a zábavy. Jenom na té fotce ti lidé nějak chybí, asi doba siesty. Surroundings and access in Lycée Francais, Barcelona Spain

Meet, grill, eat a have a great day! Meet & (Gr)eat, Lecce Italy

Nebo snad něco takového? Pomalu se mi formují v hlavě myšlenky, teď už je jenom dostat na papír :D... Sevkabel Port, Saint Petersburg

Tohle by mě jako dítě neskutečně bavilo, tak to sem chci taky hodit. Lození je prostě super uklidňující činost. Climbing wall at primary school, Munich Germany

Na tyhle trampolíny jsem jednou narazil v parku v Hafencity v Hamburku a nemohl jsem se vyblbnout. Neuvidíte na nich jenom děti nebo teenagery, toho bych se nebál. I love street, Korea

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Od školy ke škole aneb rešerše na náš druhý projekt