Návrhy do Holešovic

 První návrhy. V mé práci mi jde o vytvoření příjemného útulného místa v těsné blízkosti vlakového nádraží a metra Nádraží Holešovice, kde budou svůj čas trávit nejen cestující nebo čekající na vlak, ale na kafe nebo limonádu si sem zajdou i kamarádi nebo maminky s dětmi. Celý prostor jsem se snažil jasně ohraničit, aby se maminky nebály zde vypustit svoje děti. Mohly posedět v příjemném prostředí a užít si rozhovory s ostatními. Jedna centrální stavbička s výdejními okénky bufíku, toaletou a skladem navazuje svým stylem na vedle stojící budovu, ale přináší oživení místa v podobě červené barvy. Jednotícím prvkem, který se opakuje a vytváří střídání plného a volného prostoru, jsou kovové "rámy", které bych chtěl z jižní strany nechat porůst popínavými rostlinami (růžemi nebo třeba břečťanem).

Špatně jsem si vyfotil svůj pracovní model, takže jsem dost bojoval s photoshopem a musel jsem docela improvizovat...



Nedopadlo to, jak jsem si představoval a jak bych chtěl, ještě doplním něco lepšího, kvalitnějšího... Potřeboval bych dron, abych si udělal nějaké kvalitní fotky z ptačí perspektivy :D







Jedna z prvních skic, překreslovaná a črtaná, na půdorysu v měřítku se už pracuje



Detail rozlišený barvičkami v půdoryse, zapomněl jsem popsat "plot" dole uprostřed

To jsem si tak ve vlaku hrál a zkoušel, jaké barevné obložení a okénko do bufíku by vypadalo nejlépe...
Zjištění: nižší okno lepší než vyšší; to náhodné rozmístění má něco do sebe





Komentáře

  1. Ta perspektiva je na google mapách nějaká podivná. Ale na tom fyzickém modelu to funguje dobře. Jinak dobrý progress.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Od školy ke škole aneb rešerše na náš druhý projekt