PSP = první společná prezentace

 Ve středu 23. listopadu jsme absolvovali naše první prezentace projektů. Bylo to intenzivní, ale velice inspirativní. Člověk získal hezký přehled, co dělají ostatní, jak na tom jsou, jaké řeší problémy a výzvy. A zábavy bylo také dost.

Přikládám celou svoji prezentaci, pokusím se vypíchnout pár věcí níže.

#nemístoHolešovice_1


Zde můj návrh při pohledu shora. Myšlenkou bylo dát lidem důvod se na místě zdržet, vytvořil jsem bufet s posezením, hajzlíky, boulder a atrakci pro děti i dospělé. Už si i sám uvědomuji, že je toho moc. Byla mi dána jasná zpětná vazba a v další fázi se snažím návrh přepracovat a vylepšit. 



Zde pro doplnění barevné schéma jednotlivých prvků.


Pohled z ptačí perspektivy.


Všechny prvky jsem se snažil zasadit do čtvercového rastru, aby to mělo nějaký smysl a prvky nebyly jenom hala bala poházeny někde. Moc se mi to nepodařilo, ještě se snažím to vymyslet lépe.



Zde jsem se snažil představit si pohyb lidí po a okolo pozemku. Snahou bylo vytvořit trasy kolem výdejního okénka bufíku, které by výrazně neprodloužily cestu lidem, kteří jenom prochází okolo na metro, vlak, autobus... Proto je objekt bufetu předsunutý před roh budovy nádraží (viz barevné schéma výše).



Samotná budova bufetu. Má špatné proporce, nějak jsem si to dříve neuvědomil, že je to takový objekt neobjekt (tak jak jsem ho měl zde v tomto návrhu). Nicméně fasáda se mi líbí, to bych chtěl alespoň v nějaké podobě zachovat. Stejně tak jako nápad dvou výdejních okének. Chci, aby si mohli lidé nápoj koupit ze strany nemísta, ale také aby kolemjdoucí nemuseli obcházet bufík kolem dokola a mohli si vzít nápoj cestou.



Jeden z návrhů "atrakcí"... Takový pokus, neplánuji s ním dál pracovat.



Půdorys a pohled na záchody schované za boulderem. Pozor, ať vám nikdo nespadne na hlavu :D.


Na závěr, mám na tom ještě spoustu práce. Hodně z nás. Čekají nás všechny náročné týdny, protože práce se kupí a kupí, ale to zvládneme a dotáhneme do konce!

Jsem neskutečně rád za konstruktivní kritiku, kterou jsem během prezentace dostal (i když jsem z toho z počátku nebyl nadšený, protože musím všechno předělat), ale chybami se člověk učí. Nasměrovalo mě to zase lepším směrem, abych dosáhl lepšího výsledku. Konzultace a kritika jsou dle mě nejlepší způsoby, jak se posouvat dál.

Peace a já jdu pracovat dál

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Od školy ke škole aneb rešerše na náš druhý projekt